loading...
آخرین اخبار باشگاه بارسلونا FCBarcelon
حمید بازدید : 27 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا تاکید کرد: داوید ویا در ژانویه جایی نخواهد رفت و در بارسلونا خواهد ماند.


داوید ویا و فابرگاس

علی‌رغم این که داوید ویا در چهار بازی اخیر خود در لیگا فقط 23 دقیقه بازی کرده است، مسئولان بارسلونا تاکید کردند که این بازیکن در نقل و انتقالات ژانویه جایی نمی‌رود و در کاتالان خواهد ماند.

حمید بازدید : 24 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
کامران نجف‌زاده در جدیدترین پست وبلاگ خود نوشت: پسرم امروز گفت یک پیراهن مسی برایم بخر.یاد خاطره ای افتادم.قرار بود به مسی توپ طلا بدهند.پاریس بودم و کارت خبرنگاری ام صادر نشده بود.
مصاحبه کامران نجف زاده با مسی

آویزان پیرمردی که کارمند محلی دفتر بود شدم و به استناد چند دعوتنامه قدیمی و مدارک خبرنگاری زپرتی،ساعت ها در سرما منتظر ماندیم تا بیاید.

حمید بازدید : 20 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
در پایان فصل گواردیولا هم آبی اناری ها را ترک کرد تا هواداران، نگران آینده تیم محبوب خود شوند. مدیران باشگاه خیلی زود، دستیار و دوست صمیمی سرمربی قبلی را به عنوان جانشین او معرفی کردند تا نشان دهند که همچنان قصد ادامه مسیری را دارند که گواردیولا در پیش گرفته بود.
بارسلونا

بارسلونا با هدایت تیتو ویلانوا هم نتایج درخشانی به دست آورد و حتی در هفته هایی که از لالیگا سپری شده است آماری ثبت کرده که گواردیولا هم در چهار سال حضور موفق خود در این تیم نتوانسته بود به آنها دست یابد.

حمید بازدید : 24 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

یوهان کرویف مدعی شده است که فاصله 16 امتیازی بین بارسلونا و رئال مادرید برای لالیگا خطرناک است.


کرایف

کاتالان‌ها شروعی رکورد شکنانه تحت هدایت تیتو ویلانووا در این فصل رقابت‌‌های لالیگا داشته‌اند؛ در حالی که مدافع عنوان قهرمانی نتایج ضعیفی کسب کرده است.

حمید بازدید : 21 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
روزنامه مارکا امروز درگزارشی به این نکته اشاره کرد که در یک نظرسنجی که روی وب سایت رسمی این روزنامه مادریدی انجام شده و 100 هزار خواننده مارکا در آن شرکت داشته اند، 82.2% آنها خواهان کنار رفتن آقای خاص از نیمکت مربیگری رئال مادرید هستند.
مورینیو

این طور به نظر می رسد که هواداران دیگر مورینیو را نمی خواهند؛ فصل بدی که رئال پشت سرگذاشته و رفتارهای شخص مورینیو، هواداران رئال را خسته و ذله کرده و آنها خواهان آن هستند که سرمربی پرتغالی از سمتش کنار برود.

حمید بازدید : 23 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

اریک آبیدال با وجود اینکه توجه تیم پاری‌سن‌ژرمن را نیز جلب کرده است، بر رویایش برای ماندن در نیوکمپ تأکید کرد.


اریک ابیدال

مدافع فرانسوی فاش کرد: درست است که سن‌ژرمن به جذب من تمایل نشان داده اما خانواده من در بارسلونا خوشحال هستند و من می‌خواهم همین‌ جا بمانم.

حمید بازدید : 34 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (1)
مدافع اسپانیایی بارسلونا جرارد پیکه و شکیرا خواننده کلمبیایی ژانویه سال آینده صاحب بچه می‌شوند و این کودک از اولین لحظه ورود به این دنیا عضو باشگاه بارسلونا خواهد بود.
پیکه و شکیرا

ستاره ۲۵ ساله بارسلونا به UEFA.com گفت که کودک او به محض به دنیا آمدن عضو باشگاه بارسلونا خواهد بود و این اتفاق از پیش با باشگاه بارسلونا هماهنگ شده است.

حمید بازدید : 28 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
ژاوی، ستاره خط میانی بارسا، پیروزی 3-1 تیمش مقابل وایادولید را به تیتو ویلانووا، سرمربی تیمش، که ساعاتی پیش از آغاز این دیدار از بیمارستان مرخص شد، تقدیم کرد.
ژاوی

در دیدار دیشب مسی، ژاوی و کریستین تیو برای بارسا گلزنی کردند و گل خاوی گررا تنها کمی از سنگینی شکست وایادولید کم کرد.

4

حمید بازدید : 24 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
پرونده نیم فصل لالیگا با قهرمانی مقتدرانه بارسلونا بسته شد. البته 2 بازی تا نیم راه لالیگا باقی مانده اما کاتالان ها با اقتدار به تعطیلات کریسمس می روند.
بارسلونا

 بارسلونا با کسب 49 امتیاز از 51 امتیاز ممکن در 17 بازی رکورد تاریخ اسپانیا را شکستند. دو امتیازی که فقط رقیب مادریدی توانست از چنگ آن ها در آورد.

حمید بازدید : 21 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که خوزه پینتو در نظر دارد قراردادش را تا سال 2014 در این تیم تمدید کند. دروازه‌بان 37 ساله که در سال 2008 به بارسلونا پیوست، با تمدید قراردادش تا سال 2014 با کاتالان‌ها موافقت کرد.


پینتو

سایت رسمی باشگاه بارسلونا اعلام کرد: بارسلونا با خوزه مانوئل پینتو به توافق رسید تا قراردادش را تا 30 ژوئن 2014 با این تیم تمدید کند. قرارداد این بازیکن در هفته‌های آینده ثبت خواهد شد.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما تیتو می تواند همانند گواردیولا نتایج خوبی برای بارسا بگیرد؟
    بهترین بازیکن بارسلونا از نظر شما کیست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 450
  • بازدید کلی : 6,484