loading...
آخرین اخبار باشگاه بارسلونا FCBarcelon
حمید بازدید : 28 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)
اف سی بارسلونا تاکنون 4 دور در جام حذفی به مصاف آلاوز رفته و در هر 4 دور از سد این باشگاه باسکی عبور کرده است. آخرین رویارویی این دو تیم به رقابت های فصل 2006/07 بر می گردد؛ در آن فصل ساویولا با به ثمر رساندن 5 گل درمجموع دیدارهای رفت و برگشت، بردی قاطع را برای بارسا رقم زد.

فصل 1927/28
اف سی بارسلونا 3-0 دپورتیوو آلاوز

06-05-1928، ورزشگاه لس کورتس (25000 تماشاگر)، دور رفت مرحله نیمه نهایی

اف سی بارسلونا: پلاتکو، والتر، ماس، گازمن، کاستیو، کارویا، پیرا، ساستره، سامیتیر، آرنائو، ساگی.

دپورتیوو آلاوز: بریستین، کریاکو، کوئینکوکس، آلبنیز، آنترو، اچبریا، کانسیو،کرسپو، اونامونو، گارسیا، پاتریکس اراستی.

داور:مورگوئیا

گلزنان بارسا: ماس (36)، سامیتیر (67)، ساستره (86).



دپورتیوو آلاوز 0-5 اف سی بارسلونا

13-05-1928، ورزشگاه مندیزوروزا، دور برگشت مرحله نیمه نهایی

دپورتیوو آلاوز: : بریستین، کریاکو، کوئینکوکس، اورکوئیری، آنترو، اچبریا، کانسیو، گارسیا، اونامونو، آلبنیز، پاتریکس اراستی.

اف سی بارسلونا: پلاتکو، والتر، ماس، گازمن، کاستیو،کارویا، پیرا، ساستره، سامیتیر، آروکا،پریرا.

داور: اسکارتین
گلزنان بارسا: ساستره (15، 62)، آروکا (27،42)، سامیتیر (80).

حمید بازدید : 20 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)
مربی به زمینی باز خواهد گشت که اولین شروع خود را 20 سال پیش، با سلتاویگو تجربه کرده است. ویلانووا که در نیمه دوم به زمین آمد، یک پنالتی را از دست داد و باعث باخت سلتا در دربی شد.

تیتوویلانووا شنبه شب، به ریازور باز می گردد، جایی که او اولین بازی خود را در اسپانیا در ششم سپتامبر سال 1992انجام داد. ویلانووا، پس از اینکه از بارسا به طور قرضی به مدت دو سال به تیم فیگوراس انتقال یافته بود، در خط میانی برای سلتا تازه ارتقایافته بازی می کرد.



شیرینی شروع تلخ

ویلانووا در بازی افتتاحیه لیگ، که با سرمربیگری روجو همراه بود، نیمه دوم به جای ماندیا به زمین آمد اما شیرینی اولین حضورش با از دست دادن پنالتی، به تلخی گرایید. این در حالی بود که تیم با گلهای ببتو و کلودیو، 2-0 از حریف خود عقب بود.

حمید بازدید : 23 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)
بازیساز بارسا در مصاحبه با موندو دپورتیوو رضایت خود را نسبت به وضعیت بارسا در لیگ ابراز کرد. ژاوی اظهار داشت: «من در بارسا راضی و خشنود هستم؛ یکی از مردان بزرگ بارسا هستم و می خواهم در این باشگاه بازنشسته شوم». او در مورد توپ طلا افزود: «اگر بخواهید آن را به بهترین بازیکن جهان بدهید، قطعا به مسی تعلق می گیرد».

ژاوی هرناندز در مصاحبه با موندو دپورتیوو در مورد چگونگی شروع اولین فصل تیتو ویلانووا به عنوان سرمربی بارسا، اذعان کرد: «ما در وضعیت خوبی در لالیگا به سر می بریم». پس از تساوی خانگی در برابر رئال مادرید، بارسا در کنار اتلتیکو مادرید و با 8 امتیاز اختلاف با رقیب اصلی خود همچنان در جایگاه نخست قرار دارد. با وجود این اختلاف چشمگیر، هافبک بارسا تاکید کرد: «درست است که در این مقطع از فصل اختلاف 8 امتیازی، جایگاه ما را در لالیگا تثبیت کرده است، اما هنوز راه درازی در پیش داریم».



ژاوی در ادامه اظهار داشت: «با روی کار آمدن تیتو تغییر محسوسی رخ نداده است. تغییراتی که بعضا نیز اتفاق می افتند، وابسته به بازی تیم های مقابل هستند. بازی تیم ها سال به سال تدافعی تر می شود، ما عملا تنها قادر به بازی در سه - چهارم زمین هستیم و اگر نتوانیم به گل زود هنگام دست پیدا کنیم، کار برایمان سخت می شود. تفاوت اصلی بین گواردیولا و ویلانووا شخصیت آنهاست. حقیقتا تفاوت سبک و روش و فلسفه آنها ملموس نیست. تیتو نیز 4 سال در کنار ما و پپ بوده است».

حمید بازدید : 132 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

بارسا مدافع عنوان قهرماني، اولين بازي خود را در 31 اکتبر در ويتوريا، در برابر تیم دسته دومی آلاوز انجام خواهد داد؛ بازي برگشت نيز در تاریخ 28 نوامبر در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

اگر بارسلونا و مادريد بازي هاي خود را با پيروزي پشت سر بگذارند، در نيمه نهايي در تاريخ 23 و 30 ژانويه با يکديگر روبرو خواهند شد.



با26 عنوان کاپ اسپانيا و يدک کشيدن نام مدافع عنوان قهرماني، اکنون مشخص شده است که در اولين بازي با چه تيمي روبرو خواهند شد. قرعه کشي در مقر فدراسيون فوتبال اسپانيا روز پنجشنبه انجام شد و مشخص شد کاتالان ها بايد در مقابل آلاوس قرار بگيرند. بازي رفت 31 اکتبر در ويتوريا انجام خواهد شد و بازي برگشت نيز روز 28 نوامبر در نیوکمپ خواهد بود.

حمید بازدید : 37 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (1)
لیونل مسی اسطوره و بهترین بازیکن جهان و دارنده سه توپ طلا,در تمامی دقایق مسابقه گلزنی کرده است.تنها دقایقی که لئو موفق به گزنی نشده,دقایق ۱,۲,۱۰,۱۴,۱۵,۴۶ می باشد. تنها در ۵ زمان مسی موفق به گزنی نشده است.مسی سلطان رکوردها قطعا بزودی در این دقایق نیز موفق به گزنی خواهد شد.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما تیتو می تواند همانند گواردیولا نتایج خوبی برای بارسا بگیرد؟
    بهترین بازیکن بارسلونا از نظر شما کیست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 449
  • بازدید کلی : 6,483