loading...
آخرین اخبار باشگاه بارسلونا FCBarcelon
حمید بازدید : 17 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)
پس از موفق بودن عمل جراحی تیتو ویلانووا، پزشکان روز گذشته او را از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خارج کردند.
تیتو ویلانووا

پزشکان همچنین اعلام کردند ویلانووا روز دوشنبه (فردا) می تواند با خانواده اش در آستانه کریسمس دیدار داشته باشد، اما وی همچنان باید برای درمان سرطان غدد بزاقی خود به مراحل شیمی درمانی خود ادامه دهد.

حمید بازدید : 18 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
به نقل از سایت باشگاه بارسلونا، ویلانووا 44 ساله روز گذشته به دلیل سرطان غدد بزاقی تحت عمل جراحی قرار گرفت و عصر امروز به بخش عادی بیمارستان وال ابرون منتقل شد.
تیتو ویلانووا

ویلانووا برنامه شیمی درمانی خود را که حدود شش هفته به طول خواهید انجامید، از اواسط هفته آینده آغاز خواهد کرد.

حمید بازدید : 15 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
نقاط ضعف در هر بازیکنی اجتناب ناپذیر است، یک مهره فوتبال هر چقدر هم خاص و توانمند باشد بالاخره در موردی با مشکل مواجه می شود.
لیونل مسی

این مشکل می تواند ناشی از قد کوتاه، قدرت بدنی کمتر، سرعت پائین تر، ضعف در تکنیک خاص گلزنی و یا ... باشد.
مشکلات و ضعف های کوچک ستاره های فوتبال اغلب به چشم نمی آید، آنها ماهرانه می توانند یک ضعف خود را با چند نقطه قوت بپوشانند.

شاید مشهورترین ستاره اخیر فوتبال کسی نباشد جز مسی، مهره ای که با داشتن سرعت خلاقیت و تکنیک سبک بی نظیری از فوتبال را به رخ همگان می کشد، مسی در کنار همه استعدادهای بی نظیرش بر روی زمین مسابقه به علت قد کوتاهش در نمایش های هوایی چندان کارآمد نیست، این مسئله البته در بیشتر قد کوتاهان فوتبال دیده می شود اما حرکات هوایی تنها بخشی از خلاقیت های یک فوتبالیست است و علاوه بر آن در بعدهای دیگر می تواند جبران شود کما  اینکه مسی هم راه های گلزنی را از طریق دیگر به  خوبی بلد است.

* ضعف بدنی

ضعف بدنی یکی از مهمترین نقاط ضعف بسیاری از ستاره های فوتبال است، تصور کنید بازیکنی استعداد توانایی و خلاقیت فوق العاده ای داشته باشد و به علت ضعف بدنی نتواند همه آن ها را نمایش دهد.

نمونه بارز چنین فوتبالیست هایی ژاوی هرناندز، آندرس اینیستا- رابین فن پرسی و تا حدی وین رونی می باشد.

بازیکنانی که اگر این نقطه ضعف خود را از راه اصولی رفع کنند شاید به  مراتب بیش از امروزشان پیشرفت کنند.

* خودخواهی

خودخواهی در فوتبال اگرچه در بسیاری از موارد باعث گلزنی مهره فوتبال می شود ولی در مجموع به علت گروهی بودن فوتبال، یک نقطه ضعف محسوب می شود.

بارزترین نمونه خودخواهی کریستیانو رونالدو مهره پرتغالی رئال مادرید است، رونالدو در کنار همه نقاط فوق العاده مثبت خود به طور ذاتی بازیکن خودخواهی است.

نیمار ستاره جوان فوتبال در برزیل نیز در کنار همه نکات مثبتش اعم از تکنیک سرعت و دقت بازیکن خودخواهی است، خصلتی که در بسیاری از ستاره ها دیده می شود.

* ضعف در تکنیک های خاص گلزنی

ضعف در تکنیک های خاص گلزنی اغلب در ستاره ها با انواع دیگری از تکنیک ها جبران می شود، مثلا در همین مسی که پیش نیز عنوان کردیم ضعف در روش های گلزنی با سر وجود دارد یا در مورد سرخیو آگرو نیز ضعف در شوت زنی از راه دور و یا گل از راه دور دیده می شود.

* عدم ظرافت

ظرافت به بازی یک فوتبالیست جذابیت می دهد ضمن اینکه ادغام توانایی های فوتبال و تکنیک های متفاوت با هم را ممکن می سازد به طور مثال از زلاتان ابراهیموویچ انتقاد می شود که چرا ظرافت کافی را به خرج نمی دهد، در حالی که هم سرعت دارد و هم تکنیک.

* زمین خوردن

زمین خوردن نیز یکی از ضعف های مهم است مثلا رونالدو با اینکه بسیار تکنیکی و خاص عمل می کند ولی ضعف در زمین خوردن دارد، داوید سیلوا نیز در مبارزت تن به تن جا می ماند و به زمین می خورد.

حمید بازدید : 26 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارتومئو، نایب رئیس باشگاه بارسا، در آستانه بازگشت اریک آبیدال به میادین، اعلام کرد که این باشگاه قرارداد این ملی پوش فرانسوی را تمدید خواهد کرد.

اریک ابیدال

آبیدال که 9 ماه قبل تحت عمل پیوند کبد قرار گرفت، به تازگی به تمرینات آبی و اناری ها برگشت و اکنون مشخص شده که باشگاه کاتالانی نیز به حفظ این بازیکن فکر می کند.

حمید بازدید : 19 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
لیونل مسی چند روز پیش قراردادش را با بارسا تا سال ۲۰۱۸ تمدید کرد و به این ترتیب تا ۳۱ سالگی در نیوکمپ ماندنی شد. در این قرارداد دستمزد مسی هر سال افزایش پیدا می‌کند و در نهایت بدون پاداش ها به سالی ۱۲.۵ میلیون پوند می‌رسد.
کریستیانو رونالدو

به نوشته روزنامه مارکا کریستیانو رونالدو از سران باشگاه رئال مادرید که معتقدند او ارزش پرداخت چنین دستمزدی را ندارد، به شدت عصبانی است.
در حالی که مسی در دوران حضور خود در بارسا تا به حال ۶ بار قراردادش را تمدید کرده اما رونالدو از سال ۲۰۰۹ که با رقم ۸۰ میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال پیوست تا به حال پیشنهاد تمدید قراردادی دریافت نکرده است.

رونالدو در دوران حضور خود در منچستریونایتد قراردادهای زیادی به امضا رساند و سرالکس فرگوسن و سران یونایتد حسابی هوای او را داشتند. رونالدو تا به حال در ۱۶۹ بازی برای رئال ۱۷۰ گل به ثمر رسانده است. 

حمید بازدید : 20 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
آلوارو روبیو هافبک رئال وایادولید همچنان با مشکل مصدومیت از ناحیه عضلانی خود دست و پنجه نرم می کند و ممکن است بازی شنبه شب تیمش برابر بارسلونا از هفته پایانی نیم فصل نخست لالیگا  را از دست بدهد.
بارسلونا

میروسلاو جوکیچ سرمربی رئال وایادولید،  برای بازی شنبه شب برابر بارسلونا  احتمالا تیمش را با همان ترکیبی  که در بازی اخیر برابر دپورتیوو لاکرونیا که با تساوی بدون گل دو تیم در خانه دپور همراه بود، روانه میدان خواهد کرد.
در سوی دیگر,بارسلونا بار دیگر مجبور است بدون سسک فابرگاس به میدان برود,این ملی پوش اسپانیایی همچنان مصدوم است و در دسترس نیست.

اما اریک آبیدال مدافع بارسلونا پس بهودی از زمانی که او در ماه آوریل نیاز به پیوند کبد داشت حالا برای نخستین بار پس از مدت ها به تمرینات بازگشته و می تواند در ژآنویه در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

و در نهایت باشگاه بارسلونا اخیرا اعلام کرد که عمل جراحی غده سرطانی بزاقی پاروتید تیتو ویلانوا سرمربی این تیم روز پنجشنبه با موفقیت انجام شده است.



وایادولید

Cagliari
 Hernandez
Rukavina, Sereno, Valiente, Balenziaga
Rubio, Perez
Omar, Oscar, Bueno
Manucho


بارسلونا

Juventus
Valdes
Alves, Pique, Puyol, Alba
Xavi, Busquets, Iniesta
Pedro, Messi, Villa

حمید بازدید : 19 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
داوید ویا مدتی است از حضور در بارسلونا ناراضی است. در این میان تعدادی از تیم‌های انگلیسی نیز برای جذب او ابراز تمایل کرده‌اند.
داوید ویا

تیم‌های لندنی آرسنال، تاتنهام و چلسی از جمله تیم‌هایی هستند که برای امضای قرارداد با مهاجم ۳۱ ساله وارد عمل شده‌اند.

باشگاه‌ بارسلونا نیز اعلام کرده برای واگذاری ویا ۱۵ میلیون پوند می‌خواهد. با اعلام این مبلغ، گمانه‌زنی‌های خروج این بازیکن از نیوکمپ به شدت افزایش یافته است.

حمید بازدید : 28 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته هفدهم لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا در استادیوم مونیسیپال وایادولید مهمان رئال وایادولید بود که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید.


بارسلونا

در نیمه اول قفل دروازه‌ها توسط ژاوی در دقیقه 43 باز شد و بارسلونا نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفت.

حمید بازدید : 22 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
بارسلونا

بارسلونا ( 3 ) : ژاوی ( دقیقه 43 ) ... مسی ( دقیقه 58 ) ... تیو ( دقیقه 90 )
وایادولید ( 1 ) : J. Guerra ( دقیقه 89 )
............................................................................

کارت زرد : O. Gonzalez   L. Sastre   T. Alcantara Sereno A. Bueno
.............................................................................

آنلاین سایت پخش آنلاین بازی : http://www.frombar.tv/c-1.html
.............................................................................

آنلاین همچنین این بازی به صورت زنده از شبکه NTV SPOR  ترکیه پخش میشود .

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما تیتو می تواند همانند گواردیولا نتایج خوبی برای بارسا بگیرد؟
    بهترین بازیکن بارسلونا از نظر شما کیست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 417
  • بازدید کلی : 6,451