loading...
آخرین اخبار باشگاه بارسلونا FCBarcelon
حمید بازدید : 67 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (2)
بارسلونا و رئال مادرید

کپی برداری با ذکر نام و لینک به بارسا نیوز بلامانع است .

 بر روی لینکها رمزی قرار داده شده است که همان آدرس سایت میباشد .

  در صورت بروز هر گونه مشکل ما را از طریق نظرات این مطلب آگاه کنید .

 برای دانلود به ادامه این مطلب مراجعه کنید .




دانلود گل فابرگاس به رئال مادرید ( دور رفت نیمه نهایی جام حذفی )

کیفیت HD

حجم فایل 40 مگابایت
Download

.......................................................................................

دانلود گل واران به بارسلونا 
( دور رفت نیمه نهایی جام حذفی )

کیفیت معمولی

حجم فایل 11 مگابایت

Download

حمید بازدید : 72 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

دنی آلوز مدافع بارسلونا گفت مبارزه علیه نژادپرستی در اسپانیا به جنگی شکست خورده تبدیل شده است.

دنی آلوز
به گزارش Sky Sport، دنی آلوز مدافع برزیلی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا به رفتارهای نژادپرستانه در بازی ال کلاسیکو اشاره کرد و گفت در مدت حضورش در فوتبال اسپانیا، اقدامات کافی را برای مبارزه با رفتارهای نژادپرستانه ندیده است.
13

حمید بازدید : 87 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

ˈآندرس اینیستاˈ هافبک ملی پوش تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی این تیم مقابل رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا گفت: بارسلونا با تلخ کامی برنابئو را ترک کرد.


آندرس اینیستا

ساکر نت دو تیم چهارشنبه شب در مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند تا اولین ال کلاسیکوی سال 2013 را برگزار کنند اما این دیدار نتیجه ای بیش از تساوی یک بر یک در بر نداشت. مسابقه برگشت دو تیم کمتر از یک ماه دیگر در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.

اینیستا بعد از پایان این مسابقه به خبرنگاران گفت: با تلخ کامی از برنابئو می رویم چون می توانستیم پیروز شویم. البته آنها هم شانس های خوبی داشتند ولی ما تیم برتر میدان بودیم. در مجموع مسابقه دشواری بود.

وی افزود: گرچه گاهی خیلی دقیق بازی نکردیم ولی در کل مسابقه دست ما بود. فرصت هایی را خلق کردیم و می توانستیم یک گل دیگر بزنیم ولی در پایان مساوی شدیم.

این بازیکن ادامه داد: با وجود این باید مثبت فکر کنیم چرا که رسیدن به پیروزی در برنابئو ساده نیست.

حمید بازدید : 89 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

نیمار ستاره برزیلی باشگاه سانتوس اعلام کرده که زمانی که قراردادش با این تیم در سال 2014 به اتمام رسید، این تیم را به صورت مجانی ترک نخواهد کرد.

عکس نیمار

این درحالی است که این روزها صحبت های زیادی در مورد جدایی نیمار از تیم کنونی اش به گوش می رسد و تیم هایی مثل بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید برای جذب او ابراز تمایل کرده اند.

حمید بازدید : 83 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

در آخرین روز نقل و انتقالات ژانویه " هافبک بارسلونا به آژاکس هلند پیوست . تیم آژاکس نیز با قرارداد 5 ماهه و به صورت قرضی ایساک کوئنکا هافبک بارسلونا را به صورت قرضی به آمستردام آورد.

ایساک کوئنکا

مطبوعات اسپانیا مدعی شده اند انتقال کوئنکا به آژاکس با نظر تیتو ویلانووا صورت گرفته است تا این هافبک اسپانیایی که این فصل فرصت کمی برای بازی کردن داشته است بتواند آمادگی خود را حفظ کند.

حمید بازدید : 71 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا با انجام یک دیدار به پایان رسید که در آن اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد سویا بگذرد.

اتلتیکو مادرید

در این دیدار پر برخورد که در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید برگزار شد جدال دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حمید بازدید : 77 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

جوردی آلبا، مدافع بارسلونا، اعلام کرد که هنوز جای لگدی که در دیدار ال کلاسیکو اسین به او زد، روی پایش دیده می شود

جوردی آلبا
هافبک غنایی رئالی ها روی یک تکل، موجب آسیب دیدگی آلبا شد و ملی پوش اسپانیایی تایید کرد که قضاوت چنین دیداری برای داوران کار ساده ای نیست.

حمید بازدید : 64 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

خوان گاسپارت، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، از لیونل مسی، ستاره آبی و اناری ها، در مقابل اتهام تلاش برای درگیری با آلوارو آربلوا، مدافع رئال، دفاع کرد.

لیونل مسی
خوسه کایه خون، مهاجم جوان رئال، در پایان بازی چهارشنبه شب رئال- بارسا ادعا کرد که مسی بعد از بازی در پارکینگ ورزشگاه منتظر ماند و به آیتور کارانکا و آلوارو آربلوا توهین کرد.

حمید بازدید : 56 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

تیتو ویلانوا پس از موفقیت اولیه خود، در درمان جدید تومور غده پاروتید است که کمی بیش از یک ماه زمان می برد و در تاریخ 20 دسامبر در بیمارستان والد عمل می کند.
تیتو ویلانووا

تیتو از این پس درمان خود را در مرکز پزشکی معتبر یادبود بیمارستان کترینگ اسلون در منهتن تحت نظارت متخصص برجسته کاتالان جوزپ باسلگا و پزشک ارشد و متخصص سرطان تیم تیموتی ادامه می دهد.

حمید بازدید : 71 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

مهاجم میلان همچنان به باشگاه سابق خود وفادار است و اعلام کرد که چنانچه مقابل این تیم گلزنی کند خوشحالی نخواهد کرد.


بویان کرکیچ

میلان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا برود. رویارویی بویان کرکیچ با یاران سابق خود می تواند به حساسیت و زیبایی این بازی بیفزاید.

حمید بازدید : 27 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا تاکید کرد: داوید ویا در ژانویه جایی نخواهد رفت و در بارسلونا خواهد ماند.


داوید ویا و فابرگاس

علی‌رغم این که داوید ویا در چهار بازی اخیر خود در لیگا فقط 23 دقیقه بازی کرده است، مسئولان بارسلونا تاکید کردند که این بازیکن در نقل و انتقالات ژانویه جایی نمی‌رود و در کاتالان خواهد ماند.

حمید بازدید : 24 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
کامران نجف‌زاده در جدیدترین پست وبلاگ خود نوشت: پسرم امروز گفت یک پیراهن مسی برایم بخر.یاد خاطره ای افتادم.قرار بود به مسی توپ طلا بدهند.پاریس بودم و کارت خبرنگاری ام صادر نشده بود.
مصاحبه کامران نجف زاده با مسی

آویزان پیرمردی که کارمند محلی دفتر بود شدم و به استناد چند دعوتنامه قدیمی و مدارک خبرنگاری زپرتی،ساعت ها در سرما منتظر ماندیم تا بیاید.

حمید بازدید : 20 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
در پایان فصل گواردیولا هم آبی اناری ها را ترک کرد تا هواداران، نگران آینده تیم محبوب خود شوند. مدیران باشگاه خیلی زود، دستیار و دوست صمیمی سرمربی قبلی را به عنوان جانشین او معرفی کردند تا نشان دهند که همچنان قصد ادامه مسیری را دارند که گواردیولا در پیش گرفته بود.
بارسلونا

بارسلونا با هدایت تیتو ویلانوا هم نتایج درخشانی به دست آورد و حتی در هفته هایی که از لالیگا سپری شده است آماری ثبت کرده که گواردیولا هم در چهار سال حضور موفق خود در این تیم نتوانسته بود به آنها دست یابد.

حمید بازدید : 24 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

یوهان کرویف مدعی شده است که فاصله 16 امتیازی بین بارسلونا و رئال مادرید برای لالیگا خطرناک است.


کرایف

کاتالان‌ها شروعی رکورد شکنانه تحت هدایت تیتو ویلانووا در این فصل رقابت‌‌های لالیگا داشته‌اند؛ در حالی که مدافع عنوان قهرمانی نتایج ضعیفی کسب کرده است.

حمید بازدید : 21 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
روزنامه مارکا امروز درگزارشی به این نکته اشاره کرد که در یک نظرسنجی که روی وب سایت رسمی این روزنامه مادریدی انجام شده و 100 هزار خواننده مارکا در آن شرکت داشته اند، 82.2% آنها خواهان کنار رفتن آقای خاص از نیمکت مربیگری رئال مادرید هستند.
مورینیو

این طور به نظر می رسد که هواداران دیگر مورینیو را نمی خواهند؛ فصل بدی که رئال پشت سرگذاشته و رفتارهای شخص مورینیو، هواداران رئال را خسته و ذله کرده و آنها خواهان آن هستند که سرمربی پرتغالی از سمتش کنار برود.

حمید بازدید : 23 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

اریک آبیدال با وجود اینکه توجه تیم پاری‌سن‌ژرمن را نیز جلب کرده است، بر رویایش برای ماندن در نیوکمپ تأکید کرد.


اریک ابیدال

مدافع فرانسوی فاش کرد: درست است که سن‌ژرمن به جذب من تمایل نشان داده اما خانواده من در بارسلونا خوشحال هستند و من می‌خواهم همین‌ جا بمانم.

حمید بازدید : 34 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (1)
مدافع اسپانیایی بارسلونا جرارد پیکه و شکیرا خواننده کلمبیایی ژانویه سال آینده صاحب بچه می‌شوند و این کودک از اولین لحظه ورود به این دنیا عضو باشگاه بارسلونا خواهد بود.
پیکه و شکیرا

ستاره ۲۵ ساله بارسلونا به UEFA.com گفت که کودک او به محض به دنیا آمدن عضو باشگاه بارسلونا خواهد بود و این اتفاق از پیش با باشگاه بارسلونا هماهنگ شده است.

حمید بازدید : 28 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
ژاوی، ستاره خط میانی بارسا، پیروزی 3-1 تیمش مقابل وایادولید را به تیتو ویلانووا، سرمربی تیمش، که ساعاتی پیش از آغاز این دیدار از بیمارستان مرخص شد، تقدیم کرد.
ژاوی

در دیدار دیشب مسی، ژاوی و کریستین تیو برای بارسا گلزنی کردند و گل خاوی گررا تنها کمی از سنگینی شکست وایادولید کم کرد.

4

حمید بازدید : 24 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
پرونده نیم فصل لالیگا با قهرمانی مقتدرانه بارسلونا بسته شد. البته 2 بازی تا نیم راه لالیگا باقی مانده اما کاتالان ها با اقتدار به تعطیلات کریسمس می روند.
بارسلونا

 بارسلونا با کسب 49 امتیاز از 51 امتیاز ممکن در 17 بازی رکورد تاریخ اسپانیا را شکستند. دو امتیازی که فقط رقیب مادریدی توانست از چنگ آن ها در آورد.

حمید بازدید : 21 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که خوزه پینتو در نظر دارد قراردادش را تا سال 2014 در این تیم تمدید کند. دروازه‌بان 37 ساله که در سال 2008 به بارسلونا پیوست، با تمدید قراردادش تا سال 2014 با کاتالان‌ها موافقت کرد.


پینتو

سایت رسمی باشگاه بارسلونا اعلام کرد: بارسلونا با خوزه مانوئل پینتو به توافق رسید تا قراردادش را تا 30 ژوئن 2014 با این تیم تمدید کند. قرارداد این بازیکن در هفته‌های آینده ثبت خواهد شد.

حمید بازدید : 17 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)
پس از موفق بودن عمل جراحی تیتو ویلانووا، پزشکان روز گذشته او را از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خارج کردند.
تیتو ویلانووا

پزشکان همچنین اعلام کردند ویلانووا روز دوشنبه (فردا) می تواند با خانواده اش در آستانه کریسمس دیدار داشته باشد، اما وی همچنان باید برای درمان سرطان غدد بزاقی خود به مراحل شیمی درمانی خود ادامه دهد.

حمید بازدید : 18 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
به نقل از سایت باشگاه بارسلونا، ویلانووا 44 ساله روز گذشته به دلیل سرطان غدد بزاقی تحت عمل جراحی قرار گرفت و عصر امروز به بخش عادی بیمارستان وال ابرون منتقل شد.
تیتو ویلانووا

ویلانووا برنامه شیمی درمانی خود را که حدود شش هفته به طول خواهید انجامید، از اواسط هفته آینده آغاز خواهد کرد.

حمید بازدید : 15 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
نقاط ضعف در هر بازیکنی اجتناب ناپذیر است، یک مهره فوتبال هر چقدر هم خاص و توانمند باشد بالاخره در موردی با مشکل مواجه می شود.
لیونل مسی

این مشکل می تواند ناشی از قد کوتاه، قدرت بدنی کمتر، سرعت پائین تر، ضعف در تکنیک خاص گلزنی و یا ... باشد.
مشکلات و ضعف های کوچک ستاره های فوتبال اغلب به چشم نمی آید، آنها ماهرانه می توانند یک ضعف خود را با چند نقطه قوت بپوشانند.

شاید مشهورترین ستاره اخیر فوتبال کسی نباشد جز مسی، مهره ای که با داشتن سرعت خلاقیت و تکنیک سبک بی نظیری از فوتبال را به رخ همگان می کشد، مسی در کنار همه استعدادهای بی نظیرش بر روی زمین مسابقه به علت قد کوتاهش در نمایش های هوایی چندان کارآمد نیست، این مسئله البته در بیشتر قد کوتاهان فوتبال دیده می شود اما حرکات هوایی تنها بخشی از خلاقیت های یک فوتبالیست است و علاوه بر آن در بعدهای دیگر می تواند جبران شود کما  اینکه مسی هم راه های گلزنی را از طریق دیگر به  خوبی بلد است.

* ضعف بدنی

ضعف بدنی یکی از مهمترین نقاط ضعف بسیاری از ستاره های فوتبال است، تصور کنید بازیکنی استعداد توانایی و خلاقیت فوق العاده ای داشته باشد و به علت ضعف بدنی نتواند همه آن ها را نمایش دهد.

نمونه بارز چنین فوتبالیست هایی ژاوی هرناندز، آندرس اینیستا- رابین فن پرسی و تا حدی وین رونی می باشد.

بازیکنانی که اگر این نقطه ضعف خود را از راه اصولی رفع کنند شاید به  مراتب بیش از امروزشان پیشرفت کنند.

* خودخواهی

خودخواهی در فوتبال اگرچه در بسیاری از موارد باعث گلزنی مهره فوتبال می شود ولی در مجموع به علت گروهی بودن فوتبال، یک نقطه ضعف محسوب می شود.

بارزترین نمونه خودخواهی کریستیانو رونالدو مهره پرتغالی رئال مادرید است، رونالدو در کنار همه نقاط فوق العاده مثبت خود به طور ذاتی بازیکن خودخواهی است.

نیمار ستاره جوان فوتبال در برزیل نیز در کنار همه نکات مثبتش اعم از تکنیک سرعت و دقت بازیکن خودخواهی است، خصلتی که در بسیاری از ستاره ها دیده می شود.

* ضعف در تکنیک های خاص گلزنی

ضعف در تکنیک های خاص گلزنی اغلب در ستاره ها با انواع دیگری از تکنیک ها جبران می شود، مثلا در همین مسی که پیش نیز عنوان کردیم ضعف در روش های گلزنی با سر وجود دارد یا در مورد سرخیو آگرو نیز ضعف در شوت زنی از راه دور و یا گل از راه دور دیده می شود.

* عدم ظرافت

ظرافت به بازی یک فوتبالیست جذابیت می دهد ضمن اینکه ادغام توانایی های فوتبال و تکنیک های متفاوت با هم را ممکن می سازد به طور مثال از زلاتان ابراهیموویچ انتقاد می شود که چرا ظرافت کافی را به خرج نمی دهد، در حالی که هم سرعت دارد و هم تکنیک.

* زمین خوردن

زمین خوردن نیز یکی از ضعف های مهم است مثلا رونالدو با اینکه بسیار تکنیکی و خاص عمل می کند ولی ضعف در زمین خوردن دارد، داوید سیلوا نیز در مبارزت تن به تن جا می ماند و به زمین می خورد.

حمید بازدید : 26 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارتومئو، نایب رئیس باشگاه بارسا، در آستانه بازگشت اریک آبیدال به میادین، اعلام کرد که این باشگاه قرارداد این ملی پوش فرانسوی را تمدید خواهد کرد.

اریک ابیدال

آبیدال که 9 ماه قبل تحت عمل پیوند کبد قرار گرفت، به تازگی به تمرینات آبی و اناری ها برگشت و اکنون مشخص شده که باشگاه کاتالانی نیز به حفظ این بازیکن فکر می کند.

حمید بازدید : 19 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
لیونل مسی چند روز پیش قراردادش را با بارسا تا سال ۲۰۱۸ تمدید کرد و به این ترتیب تا ۳۱ سالگی در نیوکمپ ماندنی شد. در این قرارداد دستمزد مسی هر سال افزایش پیدا می‌کند و در نهایت بدون پاداش ها به سالی ۱۲.۵ میلیون پوند می‌رسد.
کریستیانو رونالدو

به نوشته روزنامه مارکا کریستیانو رونالدو از سران باشگاه رئال مادرید که معتقدند او ارزش پرداخت چنین دستمزدی را ندارد، به شدت عصبانی است.
در حالی که مسی در دوران حضور خود در بارسا تا به حال ۶ بار قراردادش را تمدید کرده اما رونالدو از سال ۲۰۰۹ که با رقم ۸۰ میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال پیوست تا به حال پیشنهاد تمدید قراردادی دریافت نکرده است.

رونالدو در دوران حضور خود در منچستریونایتد قراردادهای زیادی به امضا رساند و سرالکس فرگوسن و سران یونایتد حسابی هوای او را داشتند. رونالدو تا به حال در ۱۶۹ بازی برای رئال ۱۷۰ گل به ثمر رسانده است. 

حمید بازدید : 20 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
آلوارو روبیو هافبک رئال وایادولید همچنان با مشکل مصدومیت از ناحیه عضلانی خود دست و پنجه نرم می کند و ممکن است بازی شنبه شب تیمش برابر بارسلونا از هفته پایانی نیم فصل نخست لالیگا  را از دست بدهد.
بارسلونا

میروسلاو جوکیچ سرمربی رئال وایادولید،  برای بازی شنبه شب برابر بارسلونا  احتمالا تیمش را با همان ترکیبی  که در بازی اخیر برابر دپورتیوو لاکرونیا که با تساوی بدون گل دو تیم در خانه دپور همراه بود، روانه میدان خواهد کرد.
در سوی دیگر,بارسلونا بار دیگر مجبور است بدون سسک فابرگاس به میدان برود,این ملی پوش اسپانیایی همچنان مصدوم است و در دسترس نیست.

اما اریک آبیدال مدافع بارسلونا پس بهودی از زمانی که او در ماه آوریل نیاز به پیوند کبد داشت حالا برای نخستین بار پس از مدت ها به تمرینات بازگشته و می تواند در ژآنویه در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

و در نهایت باشگاه بارسلونا اخیرا اعلام کرد که عمل جراحی غده سرطانی بزاقی پاروتید تیتو ویلانوا سرمربی این تیم روز پنجشنبه با موفقیت انجام شده است.



وایادولید

Cagliari
 Hernandez
Rukavina, Sereno, Valiente, Balenziaga
Rubio, Perez
Omar, Oscar, Bueno
Manucho


بارسلونا

Juventus
Valdes
Alves, Pique, Puyol, Alba
Xavi, Busquets, Iniesta
Pedro, Messi, Villa

حمید بازدید : 19 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
داوید ویا مدتی است از حضور در بارسلونا ناراضی است. در این میان تعدادی از تیم‌های انگلیسی نیز برای جذب او ابراز تمایل کرده‌اند.
داوید ویا

تیم‌های لندنی آرسنال، تاتنهام و چلسی از جمله تیم‌هایی هستند که برای امضای قرارداد با مهاجم ۳۱ ساله وارد عمل شده‌اند.

باشگاه‌ بارسلونا نیز اعلام کرده برای واگذاری ویا ۱۵ میلیون پوند می‌خواهد. با اعلام این مبلغ، گمانه‌زنی‌های خروج این بازیکن از نیوکمپ به شدت افزایش یافته است.

حمید بازدید : 28 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته هفدهم لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا در استادیوم مونیسیپال وایادولید مهمان رئال وایادولید بود که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید.


بارسلونا

در نیمه اول قفل دروازه‌ها توسط ژاوی در دقیقه 43 باز شد و بارسلونا نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفت.

حمید بازدید : 22 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
بارسلونا

بارسلونا ( 3 ) : ژاوی ( دقیقه 43 ) ... مسی ( دقیقه 58 ) ... تیو ( دقیقه 90 )
وایادولید ( 1 ) : J. Guerra ( دقیقه 89 )
............................................................................

کارت زرد : O. Gonzalez   L. Sastre   T. Alcantara Sereno A. Bueno
.............................................................................

آنلاین سایت پخش آنلاین بازی : http://www.frombar.tv/c-1.html
.............................................................................

آنلاین همچنین این بازی به صورت زنده از شبکه NTV SPOR  ترکیه پخش میشود .

حمید بازدید : 18 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
پیش از بازی با سلتاویگو بازیکنان آتلتیکو مادرید پیراهن هایی در حمایت از سرمربی بارسلونا به تن کردند .  آنها  این لباس را در حالی که از تونل ورزشگاه خارج می شدند به تن داشتند.
اتلتیکو مادرید و سلتاویگا

این پیراهن ها در حمایت از سرمربی بارسلونا تیتو ویلانوا که چند روز پیش مجبور شده بود به دلیل عود کردن سرطانش بار دیگر خود را به تیغ جراحان بسپارد پوشیده شده بود. او حالا از بیمارستان مرخص شده است.

حمید بازدید : 21 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
مراحل ساخت توپ طلا 2012 پایان یافت. این جایزه در روز 18 دی ماه به بهترین بازیکن دنیا در سال 2012 خواهد رسید.
توپ طلا

 لیونل مسی، آندرس اینیستا و کریستیانو رونالدو سه نامزد دریافت این جایزه هستند.

حمید بازدید : 25 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
جوردی رورا، دستیار تیتو ویلانووادر بارسلونا، درغیاب سرمربی این تیم که اخیرا زیر تیغ جراحی رفته بارسا را در دیدار شنبه شب مقابل وایادولید هدایت کرد و شاهد برد 3-1 بارسا بود.
رورا

 دست راست تیتو در کنفرانس خبری پایانی بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. متن این گفتگو به گزارش روزنامه آ.اس را در اینجا مطالعه کنید:

حمید بازدید : 18 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)
جرارد پیکه که پرورش یافته آکادمی معروف بارسلونا موسوم به لاماسیا است، دوره کوتاهی را در رئال ساراگوسا و منچستریونایتد گذراند ولی به وسیله سران بارسا بار دیگر به این تیم بازگشت.
پیکه و شکیرا

او که اکنون ۲۵ ساله است و ماه آینده از شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی صاحب فرزند خواهد شد تاکید کرده شرایط جدید زندگی او، بلوغ بالایی را برای او به همراه آورده است.

حمید بازدید : 43 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پس از شکست ۴ بر یک مقابل بارسلونا گفت: مسی با دو گلی که به ما زد کارمان را تمام کرد.


لیونل مسی

  دیگو سیمئونه پس از شکست تیمش مقابل بارسلونا اظهار داشت:اجازه دهید درباره بازی بارسلونا صحبت کنم، آنها تیم فوق‌العاده‌ و قدرتمندی هستند و من فکر می‌کنم ما امروز مقابل آنها جنگنده ظاهر شدیم.

حمید بازدید : 19 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)

اریک آبیدال، مدافع بارسا، که چند ماه قبل تحت عمل پیوند کبد قرار گرفته بود، اعلام کرد به این زودی های به میادین باز نخواهد گشت.



آبیدال

این ملی پوش فرانسوی در ماه آوریل تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان به دنبال ریکاوری و بازگشت به میادین است. اما بازگشت به میادین فوتبال اولویت اصلی او نیست، بلکه بیشتر به خانواده اش فکر می کند.

حمید بازدید : 39 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
3 تن از بازیکنان بزرگ بارسلونا قرادادهایشان را با این تیم تمدید کردند.
بارسلونا

لیونل مسی، ژاوی هرناندس و کارلس پویول بازیکنانی هستند که با توافق با سران باشگاه قرادادهایشان را با باشگاه کاتالانی تمدید کردند.

حمید بازدید : 28 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (0)
باشگاه بارسلونا قصد دارد دروازه بان جوان بلژیکی را از تیم چلسی به خدمت بگیرد . به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، روزنامه سان نوشت مسئولان بارسا پیشنهاد خود را برای خرید تیبو کورتوآ به باشگاه انگلیسی ارائه کرده اند.
کورتوآ

این دروازه بان 20 ساله که سابقه بازی در تیم خنک بلژیک و 7 بازی ملی را دارد ، تا پایان فصل به صورت قرضی در اختیار آتلتیکومادرید قرار گرفته است اما مسئولان بارسلونا امیدوارند او در پایان فصل به جای بازگشت به لندن راهی نیوکمپ شود.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما تیتو می تواند همانند گواردیولا نتایج خوبی برای بارسا بگیرد؟
    بهترین بازیکن بارسلونا از نظر شما کیست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 414
  • بازدید کلی : 6,448